Digitalni marketing kao način promocije turizma
U okviru projekta „Jačanje turističke prepoznatljivosti općine Prozor- Rama“ , koji finansiraju općina Prozor-Rama i Federalno ministarstvo okoliša i turizma, Agencija za lokalni razvoj je organizovala radionicu o digitalnom marketingu .
Događaju su prisustvovali zaposlenici Agencije , predstavnici Općine, Kulturno-sportskog centra, lokalnih portala, biciklističkog i veslačkog kluba.
Predavanje je održao Adi Đukić iz Agencije za digitalni marketing „Web studio“ Mostar.
Adi Đukić , predavač : „ Prednost digitalnog marketinga je što uz mali iznos novca svako može napraviti kampanju i biti dostupan širem auditorijumu što nije slučaj sa tradicionalnim načinima oglašavanja.
Stranci koji žele posjetiti Vašu Općinu će većinu informacije dobiti na internetu, preko kanala društvenih mreža i zato je važno pružiti potencijalnim turistima informacije o svim sadržajima koje imate. Digitalni marketing to omogućava, kvalitetnu prezentacije općine Prozor-Rama i njenih turističkih potencijala.“

Jelena Ćališ, direktorica Agencije za lokalni razvoj Prozor-Rama: „ Na radionici smo razgovarali o definisanju slogana općine Prozor-Rama kao turističke destinacije i kreiranju web stranice sa turističkim sadržajima i ponudom naše Općine“.
